کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

از لینوکس ملی خبر نیامد، گویا خبری هم در راه نیست !

Mr RH | سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۱ ب.ظ

سلام به همه شما مخاطبین عزیز کالی‌یوزر و جناب "seyed95 حیدری " که فرمودند :

خدمت شریف عارضم که :

بله خبر هست اما نه به اون شکل که قبلا قرار بود باشه(بهتره بگیم خبری نیست). کلا هدف تغییر کرد. ما از خدامون بود که چنین اتفاقی بیفته و حداقلش این بود که نرم افزار هایی که استفاده میکردیم(جز در مواقع بسیار ضروری و مصارف علمی و دانشجویی) متن باز و آزاد (معادل اسلامیش تقریبا میشه همون "حلال" و شرعی طوری که سازنده از این که ما داریم ابزارش رو به رایگان استفاده میکنیم راضی باشه) میبودند. اما گویا مسئولینی که سیاست های این حوزه رو مدیریت میکنند تصمیمات دیگری رو ترجیح دادند...

  • Mr RH

اگه ویندوز بگه نه، یعنی باید قید اون کار رو بزنیم ؟!

Elceroditto | يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ

سلام به دوستای بلاگر خودم و همه‌ی مخاطبین گرانقدر کالی یوزر، خصوصا جناب "خوش‌فکر" که فرمودند :

عرض شود که :

نه دوست خوبم اصلا قید کاری رو که ویندوز بهش نه گفت رو نزنید. خیلی کارا هست که واسه انجام دادنشون تو دنیای آزاد دستتون باز تره.

اگه حس کنجکاوی تون به اندازه من و یا آقای شادروان ریچارد فاینمن(تازه کتابشو خوندم اگه اسمشو نمیاوردم میمردم ^_^ ) و دیگر بزرگان عرصه علم هست به شما توصیه میکنم حتما سیستم عامل های دیگه رو هم امتحان کنید.

  • Elceroditto
کالی یوزر | Kali User

سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

آخرین نظرات
نویسندگان