کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

خواندن کتاب های با فرمت ePub در کالی لینوکس + فیلم

Black Riders | جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

امروز می‌خواستم یه فایل با فرمت ePub رو تو کالی لینوکس باز کنم. وقتی روش دابل کلیک کردم، آرشیو منیجر (یه چیزی مثل winrar برای ویندوز)
 بازش کرد! و فایل های داخلیش رو نشونم داد (((: . برای خوندن این جور کتاب ها باید از نرم‌افزار های مخصوص استفاده کنیم که نرم‌افزار مورد نظر من تو این ‍پست، FBreader هست.

چند تا نرم افزار هست واسه اینجور کارا که کمکتون میکنن. مثلا Calibre یا داکیومنت ویوور ‍پیشفرض خودتون و  یا ... البته Calibre خیلی کار درسته اما امکاناتش یکم زیادی زیاده و شاید ما واسه خوندن یه کتاب به اون همه آپشن احتیاج نداشته باشیم اصلا، فلذا من در اینجا برای کتاب خوندن FBreader رو توصیه میکنم...

  • Black Riders
کالی یوزر | Kali User

سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

آخرین نظرات
نویسندگان