کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

آپدیت کردن مخازن نرم افزاری (Repositories) در کالی لینوکس + فیلم

Elceroditto | يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰ ب.ظ

خودم به شخصه پس از نصب کالی لینوکس اولین کاری که میکنم درست کردن یه کاربر جدیده (به دلایل بسیار زیاد مثلا صدا نداشتن در حالت روت) و پس از اون مخازن نرم افزاری رو آپدیت میکنم چون اگه این کار رو نکنم خیلی از نرم افزار ها رو نمیشه نصب کرد و ابزار apt-get  و Packages کاملا بلا استفاده میشن.

برای دسترسی به نرم‌افزار هایی که در مخازن کالی لینوکس قرار می‌گیرند لازم است که مخازن سیستم به روز باشند
وگرنه شما قادر به نصب هیچ برنامه ای از مخازن کالی نخواهید بود. برای آپدیت کردن مخازن باید ...

ابتدا بروید به مسیر :
                                        /etc/apt
اونجا فایلی به نام sources.list قرار دارد که آدرس مخازن باید در آن قرار داده شود.
 این کار را توسط ترمینال انجام میدهیم.

 آدرس مخازن کالی را از سایت رسمی آن به دست  آورده و در فایل بالا قرار میدهیم.(آدرس مخازن برای همه نسخه ها در انتهای همین پست ضمیمه شده است)


سپس با دستور :
                                                sudo apt-get update
فرآیند آپدیت رو آغاز میکنیم.
بعد از دانلود حدود 30 مگابایت آپدیت کامل می شود. 

موفق باشید.

دریافت فیلم آپدیت کردن مخازن کالی لینوکس

.

دریافت فایل حاوی آدرس مخازن کالی نسخه رولینگ

.

دریافت فایل حاوی آدرس مخازن کالی 2.0

.

دریافت فایل حاوی آدرس مخازن کالی 1.0

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2017 kaliuser

نظرات  (۶)

سلام من کالی ۲۰۱۷ نصب میکنم هم 32 وهم64 تا قسمت بالا اومدن میاد بعدش یه اندرلاین نشون میده.
نسخه ۱.۰.۶ نصب کردم بالا میاد فقط وقتی از کدی میخوتم اجرا بگیرم ارور initaialize
یاEACCES نشون میده.راه حلی هستش؟
پاسخ:
سلام
با فرض اینکه شما کالی رو کاملا درست نصب کردید؛ به نظر میاد مشکل به گرافیک مربوط باشه
با این شرایطی که گفتید، پیشنهاد میکنم کالی 2017 با دسکتاپ های غیر از گنوم رو امتحان کنید
مثلا Mate یا Xfce که تو سایت رسمی واسه دانلود گذاشته شده. دسکتاپ های دیگه رو هم بعضی سایتا گذاشتن واسه دانلود...
ارور EACCES هم بعید میدونم تو حالتی که شما کاربر ریشه (روت) باشید رخ بده!!! البته بستگی داره کدتون چی باشه
من قبلا این ارور رو به این دلیل دیدم که میخواستم یه کاری رو توسط فایلی انجام بدم که روی یک درایو غیر لینوکسی بود
و وقتی همه چی رو به درایو لینوکسیم انتقال دادم و به فایل های اصلی اجازه کامل دادم مشکل رفع شد
خداخیرت بده داداش،دمت گرم
پاسخ:
زنده باشی داداش

سلام

آموزش خوبی بود 

دوتا آموزش دیگه هم دیدم خوب بودن لینکشو بزارم بقیه استفاده کنن

https://ultrasec.org/update-repository-kali/

https://beporsam.ir/blog/learn/repositories-kali-linux/

امیدوارم مفید باشه

پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون

سلام کد های بالا رو امتحان کردم اشتباه بود.تو یه سایت خارجی اینو پیدا کردم که اوکی بود.براتون میزارم.موفق باشید

deb http://kali.cs.nctu.edu.tw/kali kali-rolling main non-free contrib
پاسخ:
Thank you

عالی بود

پاسخ:
سلام. خیلی ممنون

سلام من یه مشکل دارم تو قسمت اول تو ترمینال می زنیم su تا بریم به روت بعدش \سورد می خواد که من می زنم می نویسه

su: Authentication failure


باید چیکار کنم ؟؟؟

پاسخ:
سلام. در کلیپ زیر طریقه رفع این مشکل نشان داده شده:

ارسال نظر

لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کالی یوزر | Kali User

سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

آخرین نظرات
نویسندگان