کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

اگه میخواید مثل کشاورزی که محصولاتش رو با ماشین دروگر درو میکنه، اطلاعات یک سایت رو درو کنید. پس توصیه میکنم کار با ابزار The Harvester در کالی لینوکس را یاد بگیرید. این ابزار برای جمع آوری اطلاعات در مراحل اولیه عملیات تست نفوذ استفاده میشه.

مثلا آدرس ایمیل اساتید دانشگاه تون رو میتونید با اسکن کردن دامنه دانشگاه بدست بیارید و بهشون عرض ادب کنید :))) 😈 و یا ساب دامین های دانشگاه رو بدست بیارید و بخش مربوط به یک دانشکده یا رشته خاص رو دیفیس کنید و یکم خوشگل ترش کنید :LOL:

گرچه خودش به تنهایی همچین ابزار قولی به حساب نمیاد (مثل Maltego یا Medusa یا John the Ripper یا Armitage و ...) اما واسه بعضی کارا میتونه به دردتون بخوره، و اینکه همین ابزار کوچیک میتونن کنار هم قرار بگیرن و کار های بزرگی انجام بدهند.

در فایل پی دی اف که در ادامه ضمیمه کردم میتونید با این ابزار آشنا بشید و نحوه استفاده از اون رو در کالی لینوکس فرا بگیرید. 

تذکر : همینجا و از همین تریبون از سو استفاده هایی که میتونه از این آموزش بشه سلب مسئولیت و اعلام برائت میکنم؛ باشد که رستگار شوید :)

پ.ن : ابزار های خیلی قوی تر از این تو منوی Information Gathering تو کالی لینوکس برای جمع آوری اطلاعات وجود داره مثلا Maltego یا ...

دریافت فایل پی دی اف آموزش ابزار The Harvester


با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2017 kaliuser

نظرات  (۲)

mersi ostad
پاسخ:
mersie shoma ke be ma etemad darid
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • چ جاللللبببببب:)
    پاسخ:
    :) بله همینطوره ^_____________^

    ارسال نظر

    لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کالی یوزر | Kali User

    سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
    در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

    آخرین نظرات
    نویسندگان