کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

خواندن کتاب های با فرمت ePub در کالی لینوکس + فیلم

Black Riders | جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

امروز می‌خواستم یه فایل با فرمت ePub رو تو کالی لینوکس باز کنم. وقتی روش دابل کلیک کردم، آرشیو منیجر (یه چیزی مثل winrar برای ویندوز)
 بازش کرد! و فایل های داخلیش رو نشونم داد (((: . برای خوندن این جور کتاب ها باید از نرم‌افزار های مخصوص استفاده کنیم که نرم‌افزار مورد نظر من تو این ‍پست، FBreader هست.

چند تا نرم افزار هست واسه اینجور کارا که کمکتون میکنن. مثلا Calibre یا داکیومنت ویوور ‍پیشفرض خودتون و  یا ... البته Calibre خیلی کار درسته اما امکاناتش یکم زیادی زیاده و شاید ما واسه خوندن یه کتاب به اون همه آپشن احتیاج نداشته باشیم اصلا، فلذا من در اینجا برای کتاب خوندن FBreader رو توصیه میکنم...

روش اول برای نصب FBreader در کالی لینوکس:

برای نصب از طریق ترمینال، دستور زیر رو بزنید:

sudo apt-get install fbreader

روش دوم: میریم تو پکیج منیجر محبوب خودم synaptic و عبارت fbreader رو توش سرچ میکنیم و نصب میکنیم. ( این روش رو  تو فیلم نشون میدم)

موفق باشید دوستای خوبم.

دانلود ویدیو خواندن کتاب های ePub در کالی لینوکس

___________________________________________________________________________________________________________

پ.ن: این روش مختص توزیع کالی نیست و تو خیلی توزیع های دیگه هم روش کار همینه

پ.ن: تشکر میکنم از دوستانی که با تمام نقص هامون همیشه همراهی مون کردن.

پ.ن: ضمن عرض پوزش از برخی مخاطبین خاص، در حال حاضر وقت کافی برای دادن جواب های کامل و شایسته برای برخی کامنت های شما عزیزان رو ندارم. اما اوضاع همیشه اینجوری نمیمونه

با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2017 kaliuser

نظرات  (۵)

Like
پاسخ:
:) Thank you many much
  • علیـ ــر ضــا
  • مفید ⁦❤️⁩
    پاسخ:
    متشکرم ❤️❤️❤️
    سلام خوبید
    ایسنتای هک شده قابلیت برگشت داره ؟
    پاسخ:
    سلام، ممنون
    بله داره:
    https://t.me/sectower_ir/709
    در صورتی که اینستاگرام شما هک شد از لینک زیر برای پس گرفتن اقدام کنید.
    موارد مورد نظر رو کامل وارد کنید:
    https://help.instagram.com/contact/740949042640030
    سلام ممنون 
    الان من رمزمو عوض کردم اونی که هکم کرده دیگه نمیتونه وارد شده ؟ 
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بستگی داره به این که دفعه پیش چطور تونسته صفحه تون رو بگیره.
    اما فکر نمیکنم دوباره این اتفاق بیوفته براتون
  • فرناز فرزان
  • سلام
    بسیار عالی بود
    پاسخ:
    سلام، مرسی واقعا  🌷

    ارسال نظر

    لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کالی یوزر | Kali User

    سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
    در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

    آخرین نظرات
    نویسندگان