کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی


آیا شما نیز با ارور Unmet Dependencies  مواجه شده اید ؟ :)
 مانند تصویر بالایی  که قصد داشتم برنامه‌ای رو نصب کنم اما...
این حالت وقتی پیش بیاد دیگه نمیشه از apt-get استفاده کرد و شما باید توسط دستوری که در ادامه آورده شده از شر این ارور مهلک خلاص بشید. البته این دستور ها خطرناک نیستن و شما حتی روی کالی سالم هم میتونید همینا رو اجرا کنید. 

 برای رها شدن از این مهلکه کافیست دستور زیر را در ترمینال وارد کنید :

sudo apt-get install --fix-broken && sudo apt-get autoremove && sudo apt-get update

من خودم این دستور رو زدم و همه چی درست شد و حالا میتونم  بدون ارور برنامه ها رو از مخازن کالی نصب کنم.

دریافت فیلم آموزش رفع ارور
حجم: 10.2 مگابایت

  با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2017 kaliuser

نظرات  (۲۸)

خیلی عالیه که میبینم وبلاگی اختصاصا به یک سیستم عامل اختصاص داده شده، مشخصه که شما به امنیت تسلط دارین 
پاسخ:
متشکرم از شما که با دادن نظرتون باعث ایجاد دلگرمی در  جهت پیشرفت این وبلاگ می‌شید

سلام من یاسر هستم.

مشکل با این کد شما حل شد . خدا خیرتون بده .تونسم با استقاده از کد شما کلی برنامه نصب کنم . ممنونم بسیار .

خواستم بدپنم شاخهع رشته شمت چی هست و از کجا اینارو یاد گرفتین ممنپن میشم بگیت

پاسخ:
خواهش میکنم . موفق باشید.
+ درباره رشته که من نویسنده دیگه این وبلاگم و منتظرم که نویسنده اصلی این جواب رو بده.

ادامه پاسخ توسط Elceroditto اضافه شده:

سلام، خوشحالم که مطالب براتون مفید واقع شدن. این مباحث رو از اینترنت و سایت های فارسی و انگلیسی یاد گرفتیم. در کل مهارت جستجوی مشکلات در اینترنت بهمون کمک کرد تا جواب این سوال ها رو پیدا کنیم.

حتما علیرضا ی عزیز (که افتخار داد و نویسنده کالی یوزر شد) هم از این مهارت ها استفاده میکنه.

سلام دوست عزیز   

sudo apt-get install lmms

 

Reading package lists... Done
Building dependency tree       
Reading state information... Done
E: Unable to locate package lmms

 

 

من دستور شمارو  که میزنم ارور میده 

 

[sudo] password for abolfazlghasemi:
Reading package lists... Done
Building dependency tree       
Reading state information... Done
0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
Reading package lists... Done
Building dependency tree       
Reading state information... Done
0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
Err:1 http://http.kali.org/kali kali-rolling InRelease
  Could not connect to http.kali.org:80 (192.99.200.113), connection timed out
Reading package lists... Done                    
W: Failed to fetch http://http.kali.org/kali/dists/kali-rolling/InRelease  Could not connect to http.kali.org:80 (192.99.200.113), connection timed out
W: Some index files failed to download. They have been ignored, or old ones used instead.


من کلافه شدم خیلی هم بهش ور رفتم نشد

اینم میرور لیستم

   deb http://http.kali.org/kali kali-rolling main non-free contrib
deb http://http.kali.org/kali kali-rolling main contrib non-free

deb-src http://http.kali.org/kali kali-rolling main contrib non-free

 

کالی من ۲۰۲۰.۲  هستش

دیگه تنها امیدم شما هستین لظفا کمک کنید ممنون

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام اینا رو امتحان بکنید. از سالم بودن کانکشن هم اطمینان حاصل کنید. من با اینترنت خونه (های وب) امتحان کردم مشکلی نبود.

ممنون مشکلم حل شد

اینجا تو یزد سرعت نت خیلی پایینه

ولی کاملا مشکلم حل شد

پاسخ:
خواهش می کنم،  موفق باشید

سلام من زدم ارور داد اگه میشه راهنمایی کنید ممنون

 && sudo apt-get update
Reading package lists... Done
Building dependency tree       
Reading state information... Done
0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
Reading package lists... Done
Building dependency tree       
Reading state information... Done
0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
Err:1 http://http.kali.org/kali kali-rolling InRelease
  Could not connect to http.kali.org:80 (192.99.200.113), connection timed out
Reading package lists... Done                    
W: Failed to fetch http://http.kali.org/kali/dists/kali-rolling/InRelease  Could not connect to http.kali.org:80 (192.99.200.113), connection timed out
W: Some index files failed to download. They have been ignored, or old ones used instead

پاسخ:
سلام اینا رو امتحان بکنید (داخل فایل sources.list). از سالم بودن کانکشن اینترنت هم اطمینان حاصل کنید. من با اینترنت خونه امتحان کردم مشکلی نبود.

deb http://http.kali.org/kali kali-rolling main non-free contrib
deb-src http://http.kali.org/kali kali-rolling main non-free contrib

توضیحات مربوط به این ها رو میتونید اینجا بخونید :

اگه بعد از این کار ها "دستور حلال مشکلات نصب برنامه ها " رو زدید و  درست نشد، مشکل از کانکشن اینترنتتون هست.

من اون میرور لیست هایی که گفتید رو کپی کردم نشد

داخل اون سایتی هم که گفتین رفتم ولی بازم نشد

من با دوتا گوشی هاتسپات زدم و نشد

فورجی هم بودن

نمیدونم چیکار کنم والا

اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم

پاسخ:
سعی کنید با خدمات دهنده های اینترنت مختلف امتحان کنید. مثلا همراه اول، ایرانسل، های وب.

تو تنظیمات کلی، منطقه رو عوض کنید ببینید تاثیری داره


چند بار امتحان بکنید... اگه نشد باید با وی پی ان کانکت بشید.

این ها رو بزارید ببینید چه تغییری میکنه (میتونید قبلی ها رم بزارید بمونه) :

deb http://http.kali.org/kali kali-rolling main contrib non-free
deb-src http://http.kali.org/kali kali-rolling main contrib non-free
بعدش دستور زیر رو بزنید :
apt-get clean && apt-get update
و در نهایت دستور ما رو بزنید.

سلام خدمت شما استاد عزیز خواستم از شما سوال کنم که آیا میشه روی اوپن سوزه ابزار های کالی رو نصب کرد؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام، زنده باشید، بنظر میاد روش مستقیمی برای نصب همه ابزار ها اونطور که برای دبیان بیس ها باشه نداریم.

مثلا اوبونتو ای ها میتونن با نصب ابزار katoolin یه تعدادی از ابزار های تحت کنسول (ترمینال) کالی لینوکس رو نصب کنن. من این حالت رو امتحان کردم و اصلا حال نداد :) با خود کالی خیلی راحت ترم.

البته من تا حالا موفق نشدم اوپن سوزه رو نصب کنم (تو مرحله پارتیشن بندی ارور میداد همیشه) و به همین خاطر اصلا آشنایی باهاش ندارم. اما الان که یه جستجو کردم بنظر میاد روش آسونی برای این کار در نظر گرفته نشده. مثلا گفته بودن کالی رو تو ماشین مجازی نصب کنید که من خیلی با این روش حال نمیکنم(یه دلیلش محدود بودن سخت افزارم هست. معمولا اینا که میگن شبیه سازی بهتر از نصب روی سیستم هست، تو اون سیستم کار (پروژه) واقعی انجام میدن یا تفریحی استفاده میکنن یا سخت افزارشون خیلی قوی عه که پرفورمنس شبیه ساز رو با نصب روی سیستم مقایسه میکنن).

سلام  خدمت تمام دوستان عزیز

من ابوالفضل هستم در پاسخ شما دوست عزیز می خوام از تجربیات خودم براتون بگم

من تقریبا اکثر توزیع های لینوکس رو تجربه کردم . در حال حاضر در آرچ هستم و در این باورم که آرچ همه کارست !

من تا الان هرچی که خواستم و نیاز داشتم تونستم روش به راحتی نصب کنم.

اوپن سوزه هم ترجربه کردم اما خیلی از ابزار ها روش نصب نمیشه ولی اگه قصدتون هک نباشه توزیع خوبیه .

تجربیات من میگه که کالی نصب نکنید چون :یه توزیعی هست که فقط چنتا ابزار تست نفوذ نصب داره روش و بدرد نصب روی سیستم واقعی نمیخوره ولی در کنار ویندوز شاید چون کارای روزمره باهاش مشکل یا غیر ممکنه مخصوصا تازه وارد ها .ابزار های کالی رو میشه روی توزیع های دیگه نصب کرد ولی اکثر هکر های حرفه ای از لایو استفاده می کنند که خودم هم توصیه میکنم . پیشنهاد می کنم که اکه می خوایید هکر شی از کالی برای نصب رو سیستم واقعی است استفاده نکن .

البته اگه خیلی رفتی تو فاز سریال مستر ربات و بدجور دلباخته کالی شدی می تونی لایوشو استفاده کنی .بهترین حالت لایوه برای کالی.

و دیگه که اگه ایشالا حرفه ای شدی در لینوکس می فهمی که دبیان بیس ها توزیع های خوبی نیسن و میای مثل بنده آرچ بیس میشیی .

لازمم نیست که از قبل دانش برنامه نویسی داشته باشی یا یه سیستم هیولا!

من خودم  شیراز زندگی می کنم و بگم که اولش وقتی خواستم وارد دنیای لینوکس بشم تنها چیزی که داشتم انگیزه بود ولی اون رو هرگز از دست ندادم .

من یه شعار تو زنیدگیم دارم که میگه؛ بزرگ ترین لذت تو دنیا اینکه یه کدی رو به برنامه بدین  و بدون مشکل

 اجرا بشه و لذت بالا تر از اون اینکه وقتی ارور داد بری و مشکلشو حل کنی

 

البته گفتم شیراز دلیلش این بود که بگم شیراز پرچمش بالاست    تمبل نیستن و پشتکار دارند .

خخخخخ شوخی بود . امیدوارم از  تجربیات من استفاده کنید . موفق باشید.

پاسخ:
سلام
ممنون، متشکرم.
این بحث توزیع ها سلیقه‌ای هست و همیشه روش بحث بی پایانی هست.
آرچ لینوکسی ها یکم بقیه رو انتقاد میکنن. حقم دارن چون آرچ خیلی خوبه.
حقیقت اینه که آرچ خیلی خوبه و همگی بهش افتخار میکنیم و زحمات زیادی براش کشیده شده، اما توزیع های دیگه هم کاربرد های خودشون رو دارن.
ممنون از اشتراک تجربیاتتون.
.
.
.
پ.ن 1: بنظرم بهتر بود به جای واژه "می‌فهمی"  از "متوجه میشی" استفاده کنید.
پ.ن 2: عملا (چیزی که تو پروژه های واقعی میبینیم این رو نشون میده که) نسخه تجویزی واحدی برای هکر ها وجود نداره. هر روش و ابزاری رو که مناسب موقعیت پروژه بدونن استفاده میکنن. حتی اگه اون ابزار کاملا پوچ و مهمل باشه.

سلام استاد  میشه بگین شما چطوری  میشه دو خط اول FISH   رو برداشت ؟؟؟ممنون میشم پاسخ بدین
در گذشته که از zsh  استفاده می کردم یه فایلی تو هوم داشت که میشد اونجا تمشو عوض کنیم و یه فیگ لیت به آخر خط اضافه کنیم .
خواستم از شما برای این کار کمک بگیرم ممنون.
منظورم از دوخط اول این بود:
Welcome to fish, the friendly interactive shell
Type `help` for instructions on how to use fish

 

پاسخ:
فایل زیر رو
~/.config/fish/config.fish
 با یک ادیتور باز کنید و کد زیر رو قرار بدید :
set fish_greeting
  • حسین مرادی
  • سلام ببخشید من درمورد یک ارور از شما راهنمایی بگیرم

     

    من در مانجاروی خودم یه ویرچوال باکس نصب کردم و به راحتی اجرا شد ولی وقتی یه ماین میسازم موقع اجرا این ارور را می دهد

     

     

    Kernel driver not installed (rc=-1908)

    The VirtualBox Linux kernel driver is either not loaded or not set up correctly. Please try setting it up again by executing

    '/sbin/vboxconfig'

    as root.

    If your system has EFI Secure Boot enabled you may also need to sign the kernel modules (vboxdrv, vboxnetflt, vboxnetadp, vboxpci) before you can load them. Please see your Linux system's documentation for more information.

    where: suplibOsInit what: 3 VERR_VM_DRIVER_NOT_INSTALLED (-1908) - The support driver is not installed. On linux, open returned ENOENT.

     

     

    من قبلا در کالی هم ویرچوال بامس نصب کردم ولی همین ارور رو داد.

    با تشکر

    پاسخ:
    بنظر میاد که این مشکل برای کسایی پیش میاد که ویرچوال باکس رو به جای نصب از طریق مخازن،‌ از طریق بسته نصبی (که از سایت دانلود کردن) نصب کردن. 
    اگه این حالت برای شما هم پیش اومده، باید اول نرم افزار ویرچوال باکس رو پاک (remove) کنید و این دفعه ویرچوال باکس رو از طریق مخازن آرچ نصب کنید.


    حالت دیگه اینه که ویرچوال باکس شما با کرنل تون همخوانی نداره.
    اگه این حالت برای شما پیش اومده، سیستم تون رو آپدیت کنید:
    sudo pacman -Syyu
    و بعد از ریستارت کردن سیستم، دوباره امتحان کنید.


    اگه بازم مشکل حل نشد، بعد از remove‌کردن ویرچوال باکس، از روشی که در لینک زیر گفته شده برای نصبش استفاده کنید :

    سلام خدمت استاد گرامی .

    اینکه میبینم تو سایت مشکلات کالی میان و سوال های دیگه ای میپرسن و شما جواب میدین واقعا عالیه .

    من هم از شما یک سوالی داشتم .

    این هست که من یه کالی رو سیستم واقعیم داشتم و الان پشیمان شدم و میخوام برگردم به ویندوز .

    این بود که من یک سی دی ویندوز 10 خریداری کردم .اون رو وارد سیستم کردم در زمان نصب هنگام پارتیشین بندی به من ارور لود فایل میده و هیچ هاردی نشون نمیده .

    من سایت های زیادی رفتم و  به هیچ نتیجه ای نرسیدم ولی گفتم از شما هم یه راهنمایی بگیرم.

    من در تنظیمات بایوس  رو رو حالت یوفی گزاشتم و سورس بوت

    رو خاموش کردم . هاردم هم با لایو کالی روی جی پی تی گزاشتم و فرمت ntfs.

    من واقعا کلافه شدم اگه میشه من رو در این زمینه راهنمایی کنید.

    اگر مشکلم حل بشه وقعا خیلی ممنون شما میشم و کلی دعاتون میکنم.

     

    پاسخ:
    سلام و درود فراوان
    متشکرم از شما که به ما لطف دارید و روحیه میدید.

    من قبلا با این مشکل مواجه نشدم وگرنه خیلی سر راست میگفتم چیکار باید بکنید. اما میتونیم تا حل این مشکل با هم دیگه پیش بریم و روش هایی رو بگم تا امتحان کنید. مثلا:

    - سی دی ویندوز دیگه ای رو امتحان کنید. قدیمیا (7 و 8) کمتر اذیت میکردن تو این موارد. اگه موفق بشید با اونا انجام بدید بعدش میتونید 10 رو نصب کنید (این روش حرفه ای نیست اما آسون عه).

    - امکان داره ویندوز با اون نوع فرمتی که شما کردید مشکل داشته باشه. اگه این حالت پیش اومده باشه، شما باید یک سی دی یا فلش بوتیبل از یکی از نرم افزار های پارتیشن بندی رو بزارید و باهاش پارتیشن لازم برای نصب ویندوز رو ایجاد کنید. (مثلا Acronis.Disk.Director.12.0.3270.BootCD البته این ورژنی هست که من دارم فقط خواستم اسم کاملش رو ببینید. و یا MiniTool.Partition.Wizard نسخه ای که بشه از روش سیستم رو بوت کرد. زیادن اینجور نرم افزارا که شما نسخه بوتیبل اشون رو میخواید)

    - روش های دیگه رو اگه لازم شد به مرور همینجا اضافه میکنم.

    سلام  ممنون که پاسخ دادین .

    من وین 8 رو دان کردم و وقتی با دستور dd اون رو روی فلش   بوت میکنم و وقتی می خوام اون رو روی سیستم بالا بیارم چیزی نشون نمیده ولی فایلای ایزوی لینوکسی رو  بوت می کنم روی فلش سیستمم بدون مشکل اونو بالا میاره .ولی ویندوز انگار نه انگار.

    اون قسمتی که شما گفتین نوع فرمت بنده متوجه نمی شوم میشه بیشتر توضیح بدین و بگین چه فرمتی درش بیارم .

    ممنون

    پاسخ:
    خواهش میکنم،

    منظورم از نوع فرمت همینه که از لینوکس برای بوتیبل کردن ایمیج ویندوز استفاده نکنید (ویندوز رفته رفته هوشمند تر و خیلی بدجنس شده و گویا متوجه ردپاهای لینوکس هم میشه). این رو با اطمینان نمیگم اما بد نیست امتحان کنید این قضیه رو.

    اگه سی دی نصب ویندوز (بهتره قدیمی ها باشن، 7 ویندوز مهربونی عه) پیدا کنید احتمالا بهتر از بوت کردن و این حرفاست (البته من مواردی هم دیدم که سی دی نشد اما با فلش خودمون بوتیبل کردیم و شد). اما اگه سی دی پیدا نکردید سعی کنید تو ویندوز بوتیبل کنید. مثلا با Rufus که من باهاش همه جور ویندوزی بوتیبل و نصب کردم.

    فرمت هم NTFS و حتما از نوع Primary باشه ( Logical رو برای پارتیشن های غیر سیستمی استفاده میکنیم)

    بسیار ممنونم ازشما  که پاسخ بندرو میدین و انقدر اهمیت میدین .

    خیلی از سایتا هستن که اصلا  سوالات مارو پخش نمیکنند .ولی شما عالی هستین .باز هم تشکر . 

    امیدوارم که با راهنمایی های شما مشکل بنده هم حل بش

    پاسخ:
    خواهش میکنم، لطف دارید.

    سلام مجدد.

    بنده با سیدی نصب ویندور 7 اقدام به نصب کردم ولی بازهم با ارور نشان ندادن درایو مواجه شدم.

    آیا دیگه راه حلی نیست؟

    پاسخ:
    سلام
    پس روش دوم رو امتحان کنید. با دیسک بوتیبیل پارتیشن ویندوز رو ایجاد کنید. با فرمت NTFS و حتما از نوع Primary فرمت کنید. نرم افزار Acronis خوبه برای این کار ها.

    من این برنامه ای که شما گفتید رفتم برای دانلودش ولی فایل اجرایش مال ویندوز بود .این نرم افزاری که شما میگین چجوری هست باید بوت کنیم روی فلش یا کپی ؟یا اصلا من که لینوکسم باید چیکار کنم 

    ممون

    پاسخ:
    نه با فایل اجرایی ویندوزش کاری نداریم.
    شما فایل ایمیج با پسوند iso لازم دارید که اگه اون اسم کاملی که براتون گذاشتم رو دانلود کنید میاد. وقتی فایل iso رو دانلود کردید بوتیبل اش کنید رو فلش و سیستم رو ریستارت کنید و از روی فلش بالا بیارید. اونوقت محیط نرم افزار پارتیشن بندی جلوتون قرار میگیره که باید باهاش پارتیشن ویندوز رو ایجاد کنید.

    سلام مجدد 

    با تشکراز راهنمایی های شما .

    اون کار هایی که گفتین رو انجام دادم .

    اونو بوت کردم رو فلش ولی وقتی اون رو بالا اوردم خیلی گرینه های زیادی داشت و گیج شدم.

    با عرض پوزش ولی بازهم از شما راهنمایی میخوام.

    ممنون

    پاسخ:
    خواهش میکنم،
    باید درایو ویندوز (همون درایو سی) رو ایجاد کنید. اگه قبلا درست کردین پاکش کنید (delete partition) و از فضای آزاد شده (free space) استفاده کنید برای ساخت (create partition) پارتیشن نصب ویندوز. وقتی مرحله ها رو میرید جلو یه جا میبینید که نوع پارتیشن (partition type) رو زده مثلا لاجیکال (Logical Partition) اون رو حتما به پرایمری (Primary Partition) تغیر بدید وگرنه ویندوز تو اون درایو نصب نمیشه.
    یادتون هم باشه تعداد پارتیشن های Primary که میتونید داشته باشد بسیار محدوده، پس پارتیشن های غیر سیستمی تون باید لاجیکال باشن و فقط اون پارتیشنی که برای نصب ویندوز هست Primary باشه.

    بعد از تعیین مراحل کافیه دکمه یا گزینه Apply (و یا Apply Changes و یا ...) رو بزنید تا پاتیشن بندی شروع بشه.
    بعد از اینکه کار تموم شد اگه سی دی ویندوز رو بزارید احتمالا درست میشه مشکل.

    درسته گزینه هاش زیادن اما از جمله آسون ترین نرم افزار ها هستن و اگه قبلا پارتیشن بندی انجام داده باشید زمان زیادی نمیبره تا با اینم همون کار رو انجام بدید.

    من احتمال میدم که از همون اول مشکل از این بوده که شما Logical فرمت میکردید و نه Primary و به همین خاطر ویندوز اون درایو رو برای نصب ویندوز مجاز نمیدونست.

    اگه همه این کار ها رو کردید و مشکل حل نشد. با Rufus ایمیج ویندوز رو بوتیبل کنید و حالت های MBR و GPT رو امتحان کنید ببینید کدوم کارتون رو راه میندازه.

    مشکل شما یا به لاجیکال و یا پرایمری بودن پارتیشن ویندوز مربوطه، یا به MBR و GPT بوتیبل کردن رو فلش.

    ویندوز رو حتما یکبار با حالت MBR بوتیبل کنید رو فلش و امتحان کنید و یک بار با حالت GPT بوتیبل کنید و امتحان کنید.

    قبلا لپ تاپی رو دیده بودم که GPT بود و چون سی دی ویندوز MBR بوت شده بود رو سی دی، درایو ها رو مجاز نمیدونست و یه علامت خطر میکشید کنارشون.
  • حسین مرادی
  • سلام مشکل ویرچوال باکس من حل نشد چجوری رفعش کنم؟؟؟

     

    فقط یه سوال خیلی مهم

    من پی اچ پی استورم رو نصب  کردم ولی نمی دونم چجوری کرکش کنم اگه میشه شما راهنماییم کنید .

    مانجارو لینوکس هم هستم

    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    مشکل از ناسازگاری ویرچوال باکس با نسخه کرنل تون هست. خیلی ها بدون مشکل این کار رو کردن، حالا خودتون میتونید ورژن های مختلف رو امتحان کنید.

    در مورد کرک پی اچ پی استورم هم میتونید از اینجا دانلود کنید نرم افزار و کرک رو:
    اینم واسه لینوکس رو گفته :

    سلام

    من کیبورد کامپیترم رو وصل کردم به لبتابم چرا نمیخونه؟

    لینوکس هستم

    پاسخ:
    سلام، ریستارت کنید درست میشه

    من برای هر کاری هر نصبی که می‌خوام انجام بدم این ارور رو میده 

    Lock file /var/lib/dpkg/lock-fronted - open (13: parmiss ion denied)

    E: unable to acquire the dpkg frontend lock (/var/lib/dpkg/lock-frontend) are you root? 

    دیگه نمی‌دونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    سلام.
    باید با دسترسی root کارتون رو انجام بدید. دستورات رو با sudo شروع کنید. یا اینکه همون اول که وارد ترمینال میشید بنویسید su و روت بشید.

    سلام خسته نباشید من تازه به محیط لینوکس وارد شدم و میخوام کم کم به ترمینال لینوکس عادت کنم 

    بیشتر دستوراتی که میزنم تو کالی میگه command not found کالی روی مجازی ساز vmware نصب هس و نسخه 2020.3هس اولش به صورت دوال بون نصب کردم درایور وایفای نداشتم و خیلی چیز ها مشکل داشت و بایپس سیستمم به هم ریخت و مجبور شدم دوباره کالی نصب کنم و درایو کالی رو تو مرحله پارتیشن بندی پاک کنم و سیستم رو ری استارت کنم و برم تو بایوس و بایوس رو ریست کنم بعد ویندوز رو بوتبیل کردم روی فلش و ویندوز عوض کردم و درایو های لینوکسو  که پاک کردمو ساختم در ضمن قسمت پارتیشن یه قسمتی به اسم boot هس اونو هم فرمت کردم و ویندوزم رو عوض کردم سرعت سیستمم برگشت در هر صورت دوال بوت رو توصیه نمیکنم من خودم خیلی با ویندوز کار کردم و برای کار های روزمرم که طراحی سه بعدیه اصلا لینوکس خوب نیس چون کاربر گرافیکی خوبی نداره و اینکه دوال بوت بایوس سیستمو. میریزه به هم من اخر نفهمیدم چرا بیشتر دستور ها ارور نا موجودی فایل رو میده بیشتر هم برای باز کردن دایرکتوری ها اتفاق میفته نمیتونم فایلی در ترمینال ویرایش کنم ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ:
    سلام . اول ممنون از اینکه تجربه تون رو به اشتراک گزاشتید.
    علت اون not found ها هم این هست که توی لینوکس حروف بزرگ  و کوچک فرق دارن و دستور cd با CD فرق می‌کنه.

    سلام برای نصب seekerباید چکار کرد اررور دو میدهد کلافم کرده

     

    پاسخ:
    لطفا اروری که میده رو بفرستید.

    سلام و خسته نباشین 

     من در بالا اوردن wine در کالی لینوکس با ارور های زیادی مانند 

    0009:err

     

    پاسخ:
    سلام خسته نباشید.
    ارور کامل رو لطفا بفرستید.

    سلام . 

    نسخه ای از کالی هست که فقط محیط کامند لاین داشته باشه و بشه به صورت لایو اورد بالا؟خوده سایتش داره به نام نت اینستال ولی فقط بری نصبه .لایو نداره؟یا راه هایی دیگه ای نداره؟امن فقط محیط کامند لاین و بدون هیچ ابزاری رو میخوام که حجمش کمه اگه بگید ممنون میشم

    پاسخ:
    سلام، این روش رو داریم :

  • فاطمه مومن
  • در هنگام نصب برنامه siesta در لینوکس ubontu من ارور 

      T‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ype mismatch between actual argumnt at 1 and actual argument at 2

    مشاهده میکنم

     

    خواهش میکنم کمکم کنید 

    چه کنم

     

    پاسخ:
    سلام.
    لینک صفحه اصلی برنامه و ارور کامل را ارسال کنید.

    کالی لینوکس من 2022 هست و این دستور رو زدم ارور «no such file or directory» میده

    پاسخ:
    سلام. به شیوه نوشتن دستور دقت کنید. ممکنه اشکالات املایی داشته باشید.

    سلام من بعد وارد کردن دستور شما این ارور میاد برام اصلا هم درست نشد هرکاری کردم لطفا کمک کنید

    E:sub-process /use/bin/dpkg returned an error code (1)

    پاسخ:
    سلام و وقت بخیر.
    لطف کنید خروجی کامل و دستوری که وارد کردید ارسال کنید. 

    سلام دوستان عزیز ممنون میشم کمکم کنید وقتی در ubuntu  دستور آپدیت میزنم sudo apt-get update  این چیزا میاد نمیدونم چیکارش کنم درست بشه: 

    Hit:1 http://ports.ubuntu.com/ubuntu-ports jammy InRelease

    Get:2 http://ftp.debian.org/debian buster InRelease [122 kB]

    Get:3 http://ports.ubuntu.com/ubuntu-ports jammy-updates InRelease [119 kB]

    Get:4 http://ftp.debian.org/debian buster-updates InRelease [56.6 kB]

    Get:5 http://ports.ubuntu.com/ubuntu-ports jammy-security InRelease [110 kB]

    Err:2 http://ftp.debian.org/debian buster InRelease

      The following signatures couldn't be verified because the public key is not available: NO_PUBKEY 648ACFD622F3D138 NO_PUBKEY 0E98404D386FA1D9 NO_PUBKEY DCC9EFBF77E11517

    Err:4 http://ftp.debian.org/debian buster-updates InRelease

      The following signatures couldn't be verified because the public key is not available: NO_PUBKEY 648ACFD622F3D138 NO_PUBKEY 0E98404D386FA1D9

    Get:6 http://ports.ubuntu.com/ubuntu-ports jammy-updates/main armhf Packages [653 kB]

    Get:7 http://ports.ubuntu.com/ubuntu-ports jammy-updates/universe armhf Packages [647 kB]

    Reading package lists... Done

    W: GPG error: http://ftp.debian.org/debian buster InRelease: The following signatures couldn't be verified because the public key is not available: NO_PUBKEY 648ACFD622F3D138 NO_PUBKEY 0E98404D386FA1D9 NO_PUBKEY DCC9EFBF77E11517

    E: The repository 'http://ftp.debian.org/debian buster InRelease' is not signed.

    N: Updating from such a repository can't be done securely, and is therefore disabled by default.

    N: See apt-secure(8) manpage for repository creation and user configuration details.

    W: GPG error: http://ftp.debian.org/debian buster-updates InRelease: The following signatures couldn't be verified because the public key is not available: NO_PUBKEY 648ACFD622F3D138 NO_PUBKEY 0E98404D386FA1D9

    E: The repository 'http://ftp.debian.org/debian buster-updates InRelease' is not signed.

    N: Updating from such a repository can't be done securely, and is therefore disabled by default.

    N: See apt-secure(8) manpage for repository creation and user configuration details.

    پاسخ:
    سلام.
    با توجه به اینکه Ubuntu مخازن خودش رو داره، اگر نیازی به مخازن Debian ندارید اون ها رو با استفاده از نرم افزار Software sources غیرفعال کنید.
    در غیر این صورت از دستورات زیر استفاده کنید:
    sudo apt-key adv --keyserver keyserver.ubuntu.com --recv-keys 648ACFD622F3D138
    sudo apt-key adv --keyserver keyserver.ubuntu.com --recv-keys DCC9EFBF77E11517
    sudo apt-key adv --keyserver keyserver.ubuntu.com --recv-keys 0E98404D386FA1D9
    

    سلام من با ابزار sqlmap در سایت شما نقصی پیدا کردم لطفا برسی کنید

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از اطلاع رسانی تون

    ارسال نظر

    لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کالی یوزر | Kali User

    سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
    در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

    آخرین نظرات
    نویسندگان