کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

آموزش نصب فونت در کالی لینوکس + فیلم

Black Riders | شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

اگه فونت هاتون مثل تصویر زیر هستند :

اما شما نمیخواید اینجوری باشه و مثلا مثل تصویر زیر باشه :

پس وقتشه که فونت نصب کنید...

 برای نصب فونت در کالی لینوکس کافیست در پوشه ی Home یک فولدر با نام fonts. درست کنید با این کار یک پوشه ی مخفی به نام fonts درست کرده اید حال برای این که پوشه های هیدن رو ببینید کلید کنترل + H رو فشار بدید و بعد فونت هایی که می خواید نصب کنید رو بریزید تو این پوشه(یکی از فونت های خوبی که هم فارسیش قشنگه و هم انگلیسیش فونت Adobe Arabic هست). با ریختن فونت در این پوشه شما عملا آن را به سیستم معرفی کرده اید و بعد از این هر جا خواستید فونت انتخاب کنید اسم این فونت ها هم نمایش داده میشه.

توجه کنید که گذاشتن نقطه قبل از اسم فولدر باعث هیدن شدن آن می شود.

دانلود فیلم آموزش نصب فونت در کالی لینوکس

  با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2017 kaliuser

نظرات  (۱)

slm. ey kash link download font ro hm mizashtid. mmnun babte amuzeshe khubetun

ارسال نظر

لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کالی یوزر | Kali User

سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

آخرین نظرات
نویسندگان