کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

کپی(copy) و پیست (paste) کردن در محیط ترمینال در کالی لینوکس

Elceroditto | سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۴۵ ب.ظ

دقت کردین نمیشه متن رو تو ترمینال مثل جا های دیگه کپی و پیست کرد و اگه راه حلش رو بلد نباشید باید راست کلیک و این جور کارا رو انجام بدید که موس لازم میشید اما خب ما امروز می‌خوایم بهتون یاد بدیم که چجوری توسط شورتکات های کیبورد میشه متن رو تو ترمینال پیست کرد یاازترمینال کپی کرد...

خلاصه و مفید عارضم خدمتتون که :
    دستور Shift+Ctrl+C برای کپی کردن متن از ترمینال
    ودستور Shift+Ctrl+V برای پیست کردن متن کپی شده در ترمینال
    همین :)

  با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2012–2017 kaliuser

نظرات  (۲)

  • محمد مهدی
  • آقا بسیار ممنون.... من خیلی گشتم تا این متن رو پیدا کنم... دستت درد نکنه
    پاسخ:
    خواهش میکنم .

    عالی 100 سایت رو گشتم پیدا نکردن چون نسخه کالی من v1 هست

     

    پاسخ:
    سلام. خوشحالم که مفید واقع شد :)

    ارسال نظر

    لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کالی یوزر | Kali User

    سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
    در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

    آخرین نظرات
    نویسندگان