کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

تونار(Thunar) اسم فایل منیجر پیشفرض میز کار XFCE می‌باشد.

اگر شما از فایل منیجر پیشفرض میز کار خودتون مثلا Nautilus در میز کار Gnome یا Dolphin در KDE یا PCManFM در LXDE یا ... ناراضی هستید یا می‌خواید چند تا فایل منیجر مختلف رو سیستمتون داشته باشید میتونید هرکدوم یا همه‌ی فایل منیجر هایی که در بالا اسمشون روگفتم استفاده کنید...
اما تو این پست قراره تونار رو نصب کنم. برای این کار ابتدا ابزار Packages رو اجرا می‌کنم و تو اون اسم Thunar رو سرچ می‌کنم و بعد بسته رو دانلود و نصب می‌کنم.


دریافت فیلم معرفی و نصب فایل منیجر تونار(Thunar)
حجم: 10.5 مگابایت

_____________________________________________________________________________________________

  با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2017 kaliuser

نظرات  (۱)

  • حسین مسرور
  • من که فایل منیجر پیش فرض دسکتاپ Cinnamon یعنی Nemo رو بیشتر میپسندم که برپایه همون Nautilus هستش اما با امکانات بهتر.
    فقط تنها بدیش اینه که وقتی پوشه هایی که دارای تعداد بالای عکس و فیلم باشن رو باز کنید و برای همشون تصویر پیش نمایش درست کنه گاهی کند میشه که فهمیدم فقط باید همونه پنجره Nemo رو ببندم و دوباره باز کنم تا دوباره به سرعت اولش برگرده اگه همین یه مشکلش حل بشه بهترینه.
    پاسخ:
    از نظر من nemo بیشترین امکانات رو داره


    ادامه پاسخ توسط Elceroditto اضافه شده:


    Nemo یه سری حرکت های واقعا قابل تقدیر زده که خوشم میاد ازش


    معمولا چند تا فایل منیجر با هم استفاده میکنم (هر کدوم نقاط قوت خودشونو دارن)


    اما Thunar و PCmanFM رو حتما باید رو کالی داشته باشم

    ارسال نظر

    لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کالی یوزر | Kali User

    سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
    در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

    آخرین نظرات
    نویسندگان