کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

 یکی از اولین نرم افزار هایی که پس از نصب سیستم عامل دنبالش می‌گردیم معمولا یه نرم افزاره واسه مدیریت دانلود ها و بالا بردن سرعت دانلود با زیاد کردن تعداد کانکشن ها. اگه ویندوزی باشید حتما از IDM استفاده کردید و میدونید که به واقع سرعت دانلود رو بالا میبره. دانلود منیجر XDM هم معادل لینوکسی همونه. این نرم افزار نیازی به نصب کردن نداره، به عبارتی پرتابل(Portable) هست. کارشم عالیه(بهترین جایگزین رایگان برای IDM پولی ویندوز)...

واسه نصبش تو اینترنت سرچ کنید download xdm و برید تو سایت بخش دانلودش که این شکلیه :

 با توجه به سیستم خودتون یکیشون رو دانلود کنید و با دابل کلیک کردن روی فایل اجرایی نرم افزار به این شکل خواهد بود (اسکرین از سیستم خودمه):

  و از این نرم‌افزار رایگان که هیچ کم از رقیب پولی ویندوزیش نداره لذت ببرید.

 با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2017 kaliuser

نظرات  (۱)

  • حسین مسرور
  • سلام
    آقا چرا سازنده این نرم افزار XDM کلاً ولش کرده؟
    برید تو بخش Discussion نرم افزار تو سایت sourceforge.net می بینید اکثر پرسش و پاسخ های جدید یا بی پاسخن یا اصلاً تایید نشدن و نوشته Post awaiting moderation.
    من حتی برای این نرم افزار زبان فارسی هم ترجمه کردم و در لینک Translate XDM که تو منوی Help نرم افزار هست فرستادم اما هنوز که هنوزه پستم تایید نشده نه که تو سایت sourceforge.net اکانت نداشتم فایل ترجمه رو به صورت Guest Account فرستادم چون دیدم خیلی های دیگه این کارو کردن اما ظاهراً سازنده هندی این نرم افزار بی خیال توسعه اش شده.

    من شخصاً از سرعت دانلود این نرم افزار که شاید تنها نرم افزار لینوکسی باشه که دقیقاً مشابه IDM دانلود میکنه خیلی خوشم میاد ولی متاسفانه هم کلی باگ داره که رفع نشده و هم اینکه می بینیم هیچ پشتیبانی نداره و سازنده ولش کرده و آخرین بازدیدش حتی به سایت sourceforge.net مال چند ماه پیشه آدمو ناراحت میکنه.
    آخه چرا باید نرم افزار به این خوبی رو ول کنه؟
    تو لینوکس من حتی با ariaget که انقدر تعریف میکنن هم نتونستم به سرعت XDM برسم و به نظرم حداقل تو لینوکس بی رقیبه اما حیف که developer خوبی نداره.
    کاش با توجه به اینکه Open Source هستش یه developer بهتر از روش یه Fork بزنه و سریعتر مشکلاتشو رفع کنه.
    پاسخ:
    بله،
    تو گیت هاب صحبت میشه راجع بهش
    مشکل رایگان بودنشه
    هر کسی یه وقت آزاد محدودی داره
    مال اون بنده خدا هم تا اینجا کفاف داده

    ارسال نظر

    لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کالی یوزر | Kali User

    سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
    در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

    آخرین نظرات
    نویسندگان