کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

فعالسازی کاربر ریشه(Root) در کالی لینوکس + فیلم

Black Riders | چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دانلود فیلم آموزشی  در ادامه مطلب ...

1-سلام.

    2- ترمینال رو باز کنید و بنویسید :

                sudo passwd root
   
    و Enter رو فشار بدید.

    3-رمز دلخواهتون رو وارد کرده و کلید Enter را فشار دهید.
   
    توجه : (نگران نباشید رمز در حال ورود به دلایل امنیتی نشان داده نمی شود)

    4-دوباره همان رمز را وارد کنید و کلید Enter را فشار دهید.
   
    5-تبریک , کاربر ریشه (root) فعال شد.
   
    6-حالا هر وقت تو ترمینال بنویسید

                    su
   
    و Enter رو بزنید و رمزتون رو وارد کنید بعنوان کاربر ریشه شناخته می شوید.


    7-موفق باشید.
  دانلود کلیپ فعالسازی کاربر ریشه

  با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2017 kaliuser

نظرات  (۱۰)

سلام
عالی بود
هر روز به سایتتون سر میزنم
پاسخ:
سلام
 متشکرم
 نظر لطفطون رو میرسونه

ممنون کمک زیادی کرد

پاسخ:
زنده باشید

ببخشید من هر کاری میکنم روت نمیشه ینی هی ارور میده بعد که ری استارت میکنم یوزر جدیدی که روت نمیشه باید چی کار کنم

پاسخ:
لاگ-اوت کنید و با کاربر روت لاگ-این کنید(با نام کاربری root و رمز مربوطه). بعد sudo passwd root رو تو ترمینال بزنید و ...

سلام-من اینو تایپ میکنم میگه پسورد بده که هر کلیدی از کیبردمو میزنم کار نمیکنه که یه چی بزنم

پاسخ:
سلام.
کیبردتون کار میکنه ، وقتی ترمینال از شما رمزی میخواد برای امنیت بیشتر کلماتی که تایپ میکنید رو نشون نمیده

سلام 

پوشه root باز نمیشه و ارور میده . چطوری بازش کنم ؟ اطلاعاتی رو توش ذخیره دارم که باید بهشون دسترسی پیدا کنم 

پاسخ:
از کامند زیر استفاده کنید :

sudo nautilus

سلام جناب خیلی عالی بود مشکلم حل شد !‌ امید وارم همیشه موفق باشید !‌

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم خیلی ممنون :)

سلام داداش بهتترین ها رو برات آرزو میکنم انشالله موفق باشی کارم راه افتاد دمت گرم

پاسخ:
خواهش میکنم. همچنین

سلام.عالی دستتون درد نکنه.خیلی کمک کرد

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم.

ممنون بعد از دو ساعت این آموزش خوب گیرم اومد

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم.

سلام خواهش میکنم سریع جواب بدید وقتی پسوردی که میخواد را براش میذارم و اینتر میزنم میگه دوباره تلاش کنید sorry try again من باید الان چیکار کنم

پاسخ:
سلام
لاگ-اوت کنید و با کاربر روت لاگ-این کنید(با نام کاربری root و رمز مربوطه). بعد sudo passwd root رو تو ترمینال بزنید و ...

ارسال نظر

لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کالی یوزر | Kali User

سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

آخرین نظرات
نویسندگان