کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی



برای برطرف کردن این مشکل در پلیر پیشفرض و یا  در VLC Player باید انکود فونت پلیر رو به Arabic Windows تغییر بدید...

دانلود فیلم آموزش برطرف کردن مشکل زیرنویس در پلیر پیشفرض کالی لینوکس

  با آرزوی بهترین ها برای شما. کالی یوزر|kaliuser

Copyright © 2012–2017 kaliuser

نظرات  (۳)

سلام. من قبلا در ویندوز از کا ام پلیر استفاده می کردم که عالی بود. مهمترین مزبتش برای من استفاده همزمان از ۲ زیرنویس به دو زبان مختلف بود. اما در لینوکس تا به حال یک پلیر قوی و اینکه این دو زیرنویس را پشتیبانی کند ندیدم. اگر نرم افزاری می شناسید لطفا معرفی کنید.
پاسخ:
سلام و درود به شما
بله...
منم دلیل اصلی استفاده از کا ام یا پات واسم همینه تو ویندوز.
تو لینوکس من از وی ال سی استفاده میکنم که اونم تو حالت پیشفرض چنین آپشنی نداره.
اما یه راه چاره وجود داره؛ اونم اینه که دو زیرنویس رو با هم ادغام کنید و یک زیرنویس جدید درست کنید و اونو بدید به وی ال سی.
برای ادغام زیرنویس ها میتونید از نرم افزار های آنلاین مثل این:
استفاده کنید.
اگه یه روزی این سایت از کار افتاد، کافیه تو اینترنت "subtitle merge" رو سرچ کنید.
بسیار عالی. خیلی ممنونم.
پاسخ:
زنده باشید
  • حسین مسرور
  • اگه بتونید یه نرم افزار در حد SubtitleEdit ویندوز معرفی کنید هم خیلی خوب میشه.
    من Subtitle Composer که جزو نرم افزار های KDE هستش و میشه رو دسکتاپ های دیگه هم نصب کرد رو تا الان بهترین جایگزین لینوکسی میدونم اما گفتم شاید شما نرم افزار بهتری سراغ داشته باشید.
    لامصب این KDE خودش دسکتاپش یکم سنگینه اما برنامه های اختصاصیش خدایی عالین مثل نمونه دیگه Kdenlive که خدایی بهترین ویدئو ادیتور لینوکسه.
    من دسکتاپ Cinnamon لینوکس مینت رو دارم با کلی نرم افزار KDE 😀
    پاسخ:
     دکستاپ کی دی ای هر چقدر سنگین باشه به گنوم نمیرسه


    ادامه پاسخ توسط Elceroditto اضافه شده:


    نه من تو ویندوز هم با این قضایا کاری نداشتم تا حالا

    ارسال نظر

    لطفا در صورت ارسال نظر خصوصی ایمیل خود را در فرم نظرات ذکر کنید! درصورت نبود ایمیل هیج راه ارتباطی برای پاسخ دادن سوال شما وجود ندارد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کالی یوزر | Kali User

    سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
    در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

    آخرین نظرات
    نویسندگان