کالی یوزر | Kali User

دفترچه یادداشت ماجراجویی های لینوکسی

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

نصب و استفاده از برنامه های ویندوز در کالی لینوکس

Alireza Ahani | سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ
Wine logo

امروز با مطلبی در خصوص استفاده از برنامه های مختلف ویندوز در کالی لینوکس خدمت شما هستیم.

شما به احتمال زیاد روزانه از نرم افزار های مختلفی برای انجام کار های روزمره و اداری استفاده می کنید، بسیاری از این نرم افزار ها مثل مرورگرها یا پخش کننده های ویدیو و صوت نسخه یا جایگزینی برای لینوکس دارند که با فرمت های مختلف توزیع و قابل نصب هستند. 

اما برخی مواقع نرم افزاری جایگزین مناسبی ندارند و قابل استفاده در لینوکس نیستند، به عنوان مثال نرم افزار Photoshop دارای دو جایگزین Krita و GIMP در لینوکس هست اما قابلیت های این دو نرم افزار ممکن هستند برای هر فردی کافی نباشند یا حتی فایل های اون نرم افزار رو باز نکنند، در این موارد راه حلی بجز استفاده از لایه های شبیه سازی یا سازگاری باقی نمیمونه، در این مطلب این روش از نصب نرم افزار ها رو بررسی میکنیم. 

  • Alireza Ahani
کالی یوزر | Kali User

سلام به اونایی که کنجکاوی شون حد و مرزی نمیشناسه و چیزی نمیتونه جلوی حرکت اونا رو واسه حل معما هایی که برای عبور از دیوار ها و شکستن چهارچوب های ذهن برای پی بردن به مجهولات لازم هست رو بگیره.
در جستجوی دانش، در حال گذر از کوچه خطرناک "کالی" در شهر زیبای "گنوم" در استان "دبیان" از کشور آزاد "لینوکس" واقع در قاره "گنو" بودم که گفتم تجربیاتم رو جایی بنویسم تا راهنمایی باشه برای گردشگر های کنجکاو و مشتاق در حال گذر از مرز های بیشمار علم.

آخرین نظرات
نویسندگان